У књизи се представљају кључни теоријски приступи који изучавају комплексне односе између медија и Европске уније, новинарске ставове о ЕУ темама, питања медијске репрезентације ЕУ, као и политику комуницирања ЕУ институција. Проблематизују се питања медијског тржишта, европске медијске политике, медијског плурализма, медија цивилног друштва и других важних појмова, а истовремено се даје и преглед најважнијих организација, тела и програма која су на нивоу ЕУ посвећени медијима. Поред испитивања комуникационих активности ЕУ и ефеката које таква комуникациона политика има на грађане и имиџ ЕУ у свету, у књизи се детаљно и на бројним примерима из медијске праксе анализира начин на који се о Европској унији комуницира у другим европским државама, државама региона Западног Балкана и у Србији. Додатну вредност књизи даје и анализа перцепције новинара и уредника у Србији о главним политичким и друштвеним приликама у којима је ЕУ имала различите улоге у периоду демократизације Србије, као и о утицају ЕУ на медијско извештавање о значајним политичким и медијским догађајима у последњих двадесет година.

    ISBN
    978-86-6425-074-0
    Издавач
    Факултет политичких наука
    Година издања
    2020
    Број страница
    176
    Писмо
    ћирилица
    Повез
    меки (броширани)