
Опис
Књига Медијска публика: концепт и преглед теоријских приступа намењена је, пре свега, студентима мастер програма Комуникологије, али захваљујући јасном излагању, прегледној структури и богатству разматране грађе може бити корисна свима који желе да разумеју феномен медијске публике.
Ауторка је настојала да избалансира увиде и знања који су део историје дисциплине са савременим истраживањима и да направи селекцију која комуницира са садашњим тренутком. У том смислу књига представља корпус знања о публици кроз преглед кључних теорија, концепата и аутора, док у исто време указује на новије радове који могу послужити као помоћ у разумевању и промишљању врло динамичног савременог комуникацијског окружења.
Библиографски подаци
ISBN
978-86-6425-121
Издавач
Факултет политичких наука
Година издања
2024
Број страница
277
Писмо
латиница
Повез
тврди